Dit zeggen onze klanten

We hebben in de Corona tijd hier een nacht geslapen en vonden het fantastisch. De kamer was prima, aandacht voor alle details! Heerlijk biertje gedronken op het terras, gezellige gastvrouw en aardige gastheer. Ontbijt was super verzorgd, meer dan genoeg van alles, veel lokale specialiteiten en een warme bediening door de gastvrouw, die het helemaal af maakte. Als we een overnachting zoeken in de buurt van Swalmen komen we zeker terug!

Dhr Tolkamp
Verblijf april 2020

Wat een prettige B&B! Wij genoten van een (corona) 'private dining' barbecue op ons terrasje met zicht op de grote tuin. Niet alleen prima vlees, ook allemaal lekkere salades en een gezellig gedekte tafel, een echte aanrader.

Andy Wibier
20-05-2020

We hebben het heerlijk gehad. De BBQ was lekker, de salades en alles wat erbij kwam was om te smullen! Mooie ruime kamer en een fijn terras. De bedden waren fantastisch, graag zou ik het merk willen weten want ik heb heerlijk geslapen en dat gebeurt niet vaak buitenshuis.

Een aanrader voor Pieterpad lopers want je kan lekker uitgerust aan de volgende rit beginnen.

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Irene en Fred
30-05-2020

Wat een heerlijk plekje is Slapen&Smullen. De kamer is sfeervol, heeft een heerlijk bed en het is allemaal super schoon!
Echt een aanrader en het wordt nog eens versterkt door de gastvrijheid van Irene.
Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker weer overnachten.

Ernst en Ria
juni 2020

Tijdens onze Pieterpad dagen hebben we afgelopen weekend met vrienden een nacht doorgebracht bij Slapen en Smullen. We werden hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje en warmden snel op bij de heater in de serre. Hele nette, warm ingerichte kamers van alle gemakken voorzien. Helaas was het regenachtig waardoor we niet op het privé terrasje hebben kunnen genieten, maar de mogelijkheid om in de serre te eten en bijkletsen maakte dit ruimschoots goed. Onze gastvrouw tipte een goed afhaalrestaurant en verzorgde later op de avond nog een borrelplank voor ons. Een aanrader! Het ontbijt en ook de lunch pakketjes waren lekker en goed verzorgd. Kortom alleen maar positief!

Ellen, Piet, Leon en Karin

Aansluitend op onze Pieterpad wandeling hebben we een overnachting in de B&B van Irene gedaan. Eerst was er een warm ontvangst met een drankje op het eigen terras. Aansluitend zijn we wat gaan eten (op loopafstand) in Swalmen. We hebben in alle rust genoten en geslapen in de B&B, na een heerlijk ontbijt hebben we onze wandeling voortgezet. Irene bedankt voor de gastvrije ontvangst in je B&B, alles was TOP geregeld, wij geven een 8+.

Josephien en Jan
juni 2020

Nadat we gisteren onze kinderen hebben bezocht in vakantiepark de Lommerbergen hebben we een werkelijk FANTASTISCHE B&B bezocht. Slapen & Smullen in Swalmen. En de naam van deze B&B dekt volledig de lading. De gastheer en vooral de gastvrouw die deze B&B leidt doen hun uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Na een korte duidelijke tour door de kamer werd ons een welkomstdrankje naar keuze aangeboden.Prachtig ingerichte kamer voorzien van alle gemakken, een zeer betaalbare minibar, een zalig bed en heerlijke douche, alles in landelijke stijl. En dan wakker worden, douchen en plaats nemen in de serre waar een verrukkelijk ontbijt door de gastvrouw is klaargezet. Dit is optimaal genieten. Als je eens in Limburg bent en een overnachting zoekt dan MOET je Slapen & Smullen eens boeken. Wedden dat je dezelfde ervaring zult opdoen. Heerlijk tot rust gekomen en quality time met mn meissie. Nogmaals dank Irene voor jouw vriendelijkheid en passie waarmee je de B&B runt.

Cath & Roy, Maassluis

We hadden een drie daags 'Actief Streek arrangement' geboekt samen met de golfbaan Kapelkeshof te Grashoek, waar we een heerlijk 18 holes baan hebben gelopen, met na afloop een geweldig diner. In de avond aangekomen bij de B&B, waar we vriendelijk werden ontvangen door Irene (de gastvrouw). Verrast met een fles wijn, voor ons was de kamer Bali, waar we mochten verblijven, alles was netjes verzorgd, hier hebben we lekker kunnen slapen. Na het wakker worden stond het ontbijt klaar op de afgesproken tijdstip, alles was ruim voldoende.

Kortom een fijn arrangement.

Marian en Kees
22 juni 2020

Wij hebben 2 fantastische dagen gehad in Swalmen en dat kwam mede door jouw gastvrije ontvangst, de fantastische kamer, waar niets ontbreekt en het heerlijke ontbijt. Je bent een hele goede gastvrouw, wat maakte dat we ons snel thuis voelden De kamer is ruim, stijlvol en heel schoon. Zeker een aanrader! Nogmaals dank je wel,

Wilma en Annemarie (pieterpaddames)
Augustus 2020

Smullen en Slapen: daar is niets teveel mee gezegd. Geweldig wat een gastvrijheid !

Chris en Annemarie

"B&B Slapen & Smullen doet zijn / haar naam eer aan. Wij hebben vorstelijk geslapen en het ontbijt was een koningsmaal. Mooie luxe kamer, hartelijke ontvangst en uitstekende verzorging. Sinds de start van onze wandeltocht in Pieterburen hebben wij al in heel wat B&B's overnacht, maar Slapen & Smullen is met recht een pareltje onder de B&B's.

Iedereen die wandelend of fietsend door Swalmen komt, kunnen wij B&B Slapen & Smullen van harte aanbevelen.

Glijn & Esther, Voorhout
September 2020

Vanwege de gedeeltelijke lockdown waren we even bang onze vakantie te moeten annuleren, maar Irene van Slapen & Smullen heeft het mogelijk gemaakt dat wij drie heerlijke dagen hebben gehad. Irene zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak en we konden daardoor bijvoorbeeld avondeten op onze kamer.

Sowieso is Irene super lief en gastvrijheid en maakt het helemaal naar je zin met o.a. een heerlijk ontbijtje en elke dag weer een schone kamer.

Het is een fijne kamer met heerlijke bedden en een goede douch. En je kunt heerlijk wandelen langs de Swalm door een prachtig bos richting Duitsland. En nu met Corona is het ook heel handig dat je de supermarkt en afhaalgelegenheden op loopafstand hebt. Slapen & Smullen is echt een aanrader!